Σάββατο 12 Μαΐου 2012

"Τώρα θέλω το πρωτάθλημα"




Ο LeBron James παρέλαβε το βραβείο του MVP για την περίοδο 2011-2012 και δήλωσε συγκινημένος πως ο μοναδικός του στόχος είναι να κατακτήσει το δαχτυλίδι του πρωταθλητή. Διαβάστε τις δηλώσεις του σταρ των Heat.

Δεν αισθανόταν άνετα και αυτό φαινόταν από χιλιόμετρα. Ο LeBron James παραχώρησε συνέντευξη τύπου στην American Airlines Arena επί τη ευκαιρία της ανάδειξής του σε MVP της φετινής σεζόν και δεν έχασε την ευκαιρία να αποθεώσει τους συμπαίκτες του που τον έφεραν σε αυτή τη θέση. Αφού τους ζήτησε να ανέβουν μαζί του στο βάθρο από το οποίο μίλησε, αναφέρθηκε στους Miami Heat, στην αρραβωνιαστικά και τη μητέρα του, πριν καταλήξει λέγοντας πως μεγάλος (και μοναδικός) στόχος είναι το δαχτυλίδι του πρωταθλητή.

"Δεν έχω υπάρξει ποτέ ξανά τόσο νευρικός, αισθάνομαι συγκινημένος και προσπαθώ να καταλάβω τι συμβαίνει" σχολίασε ο σταρ των Heat και συνέχισε λεγοντας ότι: "Είναι ποιο έντονο το συναίσθημα σε σχέση με τα πρώτα δυο βραβεία που κατέκτησα. Θέλω να παίζω σε υψηλό επίπεδο, όπως πάντα έκανα. Θέλω να το απολαμβάνω, όχι όπως πέρυσι που ήταν δύσκολα. Το αφιερώνω, όπως και όλη τη φετινή σεζόν στους συμπαίκτες μου που με έφεραν σε αυτή τη θέση. Βρίσκομαι σε μια εξαιρετική ομάδα, με εξαιρετικούς συμπαίκτες".

"Έμπνευση για μένα οι μεγάλοι παίκτες"

Ο James αναφέρθηκε και στους υπόλοιπους υποψηφίους, λέγοντας πως: "Ο Kevin Durant, o Kevin Love, o Chris Paul, o Tony Parker, όσοι διεκδίκησαν το βραβείο, αποτελούν για μένα έμπνευση. Πηγαίνω στο σπίτι και τους βλέπω να παίζουν σε υψηλό επίπεδο. Κάθε βραδυ θέλω να αποδεικνύω στο παρκέ ότι είμαι ο καλύτερος. Θέλω να αποδεικνύω ότι είμαι ο MVP".

Όσο για τα πρόσωπα που έχουν την μεγαλύτερη επιρροή στη ζωή του, ο James ήταν ξεκάθαρος: "Ευχαριστώ την αρραβωνιαστικιά μου. Σε θαυμάζω και δεν σε θεωρώ δεδομένη. Ευχαριστώ και τη μητέρα μου, η οποία με μεγάλωσε με δυσκολίες και χωρίς εισόδημα. Δεν έχω ιδέα πως τα κατάφερε, πως με κράτησε χαρούμενο, πως είχε ζεστό το σπίτι. Δεν την ρωτάω, γιατί δεν θα μου πει. Είναι η έμπνευσή μου, αυτή που με βοήθησε να φτάσω μέχρι εδώ. Πίστευε σε μένα και μου έλεγε ότι τα όνειρά μου θα γίνουν πραγματικότητα".

"Μόνο το πρωτάθλημα μετράει"

Κλείνοντας, ο πληρέστερος εν ενεργεία παίκτης στο ΝΒΑ αναφέρθηκε στον υπέρτατο προσωπικό του στόχο. Αυτόν για τον οποίο αποχαιρέτησε το Cleveland το καλοκαίρι του 2010: "Θέλω το πρωτάθλημα. Μόνο αυτό μετράει για μένα. Μόνο αυτό μετράει για εμάς".

Οι δέκα πρώτοι της ψηφοφορίας

1. LeBron James     1074 πόντοι

2. Kevin Durant        889

3. Chris Paul           385

4. Kobe Bryant        352

5. Tony Parker        331

6. Kevin Love           58

7. Dwight Howard     13

8. Rajon Rondo        12

9. Steve Nash           7

10. Derrick Rose       5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου